Happy hands & happy feet

Är man kass så är man, höhö. Jag vet att jag skulle hålla denna bloggen i liv. Men när sitt egna liv ligger nere på botten är det inte så lätt att hålla något annat i liv, haha.

Livet rullar på, frågar du vem jag är har jag ingenarning, haha. Har samma gamla humor kvar som ni kanske har märkt. Men jag älskar att skratta, och hur underbart är det inte att kunna sitta och skratta åt sig själv en hel dag?

Har börjat ta tag i allt som jag har slängt i väg, kände att det var på tiden. Men känns som allt blir fel ändå, men det är bara en daglig dos med ångest som kommer över en just nu. Men ska ta och läsa en bok nu så jag slipper spinna runt alla tankar i huvudet!


Peace.sahra♥
Kommentarer
EMY / 2011-04-06 @ 00:57:33

Hej!



Var gärna med & tävla om ett trendigt & ombloggat nyckelhalsband hos www.emys.se



Jag lottar ut två stycken halsband så DU har stor chans att vinna. Lycka till!



http://www.emys.se/2011/04/05/tavling-vinn-nyckelhalsband/


emma / 2011-04-06 @ 13:29:59

wiiiiie äntligen har du uppdaterat :D


sahra / 2011-04-06 @ 22:39:28

hahaha, jag äntligen har jag tagit tag i det! så roligt att du blir så glad för det :D



Send some love ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0