verkliga livet!

Hänga med i verkligenheten, är helt klart en svår grej.
Att aldrig få bli för sur, att aldrig få säga något som kanske sårar ens vän, att aldrig säga nej. Men fan det är sånt man måste gör ibland. Även fast man inte vill vara den elaka. Men det är många som inte kan inse sånt! Och det gör mig så jävla förbannad! Vill inte bli förbannad men folk är så osäkra på för många saker nu för tiden, VARFÖR!?
Det är i det här stadiet jag vill krypa in i mitt "gamla" skal och glöma bort empatin. Men det är förbjudet och drygt.
Så det är bara att gilla läget.

Till 90% skiter jag faktiskt i att det flesta ser mig som så jävla elak och en bitch. Men innerst inne vet ni att ibland vill ni klara av att säga saker som inte får bli sagda. För då är man "elak" eller en "dålig vän". Men jag tycker verkligen inte det ska vara så. För det är så himmla onödigt för man går och triggar upp sig sjäv så jävla många gånger. Och till slut gör man något korkat som inte slutar så bra.

Nu sattes "Gubben i lådan" på och jag kan bara tänka på hur jävla kul jag har haft när vi alltid spelade denna låten på helgerna.

peace.sahra♥
Kommentarer
ella / 2011-01-31 @ 16:09:44

åhh vilken fin bild <3

sahra / 2011-01-31 @ 19:54:01

tack haha :D <3



Send some love ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0